понедељак, 25. новембар 2019.

TEROR IZVRŠITELJA: Čovek doživeo moždani udar, izbacuju ga iz stana!(VIDEO)












Kociću kažu da je njihov jedini dom, vredan 127.000 evra, prodat za male pare na licitaciji – za pukih 25.000 evra.

Užasno jutro za porodicu Kocić iz Beograda, koja je i danas preživela pravu dramu: očekivalo se da će izvršitelji u 8h u Ulici Maksima Gorkog 95/3 na Vračaru pokušati da ih isele iz stana! Očekujući izvršitelje, Predrag Kocić je samo pao u kuhinji, a iz nosa i ušiju je počela da mu curi krv! Hitna pomoć je odmah došla i prevezla ga u Urgentni centar.

Iseljenje je iz bezbednosnih razloga odloženo, za sada. No, porodici Kocić nije laknulo.

– Nije mi laknulo, mislim da će se vratiti, ako ne danas, onda jednom. Ja Sam veliki borac, sportista, nije mi u duhu da odustajem – kaže Jasna.
Kada su stigli izvršitelji advokat porodice Kocić je izašao iz stana da razgovara s njima. U stanu, je inače, velika drama. Predragova supruga Jasna nam govori da su im jednom ugasili struju na dva i po meseca, i da su sve to vreme kuvali na plin, jer je novi kupac tražio da se isključi. Ona se pita kako je moguce da neki čovek ode tamo i kaže “isključujte”. Andrea, ćerka, je vukovac, odlikaš, budući master ekonomije, sve ovo joj uništava život.

Jasna je ispričala kako je počeo ovaj dan u njihovom domu:

– Ustali smo ujutru, Predrag mi je rekao “dobro jutro”, stavio je džezvu za kafu i samo je lupilo nešto! Zatičem ga na podu. Ćerka moja ga je zatekla, počela je da paniči, jadno dete moje… Više ne znamo šta ćemo… Zvala sam ga “Prežo”, nije mi odgovarao, iz desnog uva mu je liptala krv i iz nosa, Hitna ga je odvela… Iscrpljeni smo svi, da li ovaj stan vredi ovoga? – očajna je Jasna supruga Predraga Kocića, inače pedagog u osnovnoj školi. Ona je upravo popila bromazepam da se smiri.


Tu je i njihova ćerka, koja je uzoran student 4. godine ekonomskog fakulteta. I ona je van sebe zbog teške sudbine koja je zatekla njenu porodicu i onog što se jutros desilo njenom ocu.
 Inače, saznajemo da je Predrag bio profesionalni biciklista, a trebalo je da ide na operaciju kičme zbog prilično narušenog zdravlja.

Kako saznajemo, kupac stana je zapravo kupio stan u Ulici Maksima Gorkog broj 3, a ovo je broj 95/3, pa su stvari potpuno nejasne.
Kupac je ovaj stan kupio za 20.000 evra, saznajemo.

Advokat, Milan Bosika, kaže da je ovo 19. put da se pokušava ovako nešto, da su promenjene 4 sudije, i da za danas nema pravnog osnova da ih izbace, a nema ni uopšte. U ovom postupku, nemaju pravo, ako hoće da ih izbacuju morali bi da pokrenu drugi postupak.
preuzeto sa> klix info

Нема коментара:

Најчитанији пост

ЈАКА СРБИЈА-Српска племићка породица Јакшић “Иван IV Грозни, први Pуски цар,потомaк српске породицe Јакшић”

“Иван IV Грозни, први Pуски цар,потомaк српске светородне породицe Јакшић” Руски форензичари су пре неколико година успели да реконст...