Ова пошаст је итекако узела маха, а да ми то нисмо ни приметили. Наиме, Министарство просвете, науке и технолошког развоја (МПНТР) је крајем фебруара послало допис директорима свих образовних установа (од вртића до средњих школа) којим се захтева увођење нових “образовних пакета” кроз додатне часове у готово све наставне предмете. Иако се пакети номинално баве образовањем о сексуалном насиљу над децом, барем 50% садржаја тих пакета (који од септембра постају обавезни) уствари пропагирају ЛГБТ (лезбејску, геј, би и транс-сексуалну) идеологију и садрже експлицитан порнографски материјал, а немају много везе са самом темом коју наводно разјашњавају.
„Образовне пакете“ је припремио Инцест Траума Центар – Београд, удружење лезбејки, који се представља као центар за помоћ жртвама насиља.
Сам садржај тзв. „Образовних пакета у вези са сексуалним насиљем“ се наводно бави насиљем (и то пре свега сексуалним насиљем), међутим – када се погледа детаљно опис активности наставних јединица унутар тих приручника, долази се до недвосмисленог закључка да су образовни пакети усмерени на прерану сексуализацију деце (што представља кривично дело према садашњем Кривичном законику Републике Србије), а да се за основце и средњошколце уводе садржаји идеологије разврата.
На насловној страни „образовног пакета“ је цртеж на коме је приказана девојчица која се закључала у собу, избацивши родитеље и брата који забринуто вире кроз прозор. Испод цртежа пише „Миран кутак за учење“. За учење чега? Претпостављамо за проучавање овог приручника. Ова слика најјасније илуструје основну премису која је уткана у целокупан садржај „образовног пакета“: породица је фактор који смета правилном развоју детета, треба је избацити и посветити се „мудрим речима“ Инцест Траума Центра – Београд.
Стр. 386, Питања и одговори о породици: „4. Да ли је породица сигурно место?
Породични дом је, у ствари, најопасније место у модерном друштву. Статистички посматрано, много је већа вероватноћа да ће нека особа (било ког узраста и најчешће женског пола) бити изложена физичком нападу у кући, него ноћу на улици. У Великој Британији, на пример, свако четврто убиство почини један члан породице над другим. Када је реч о насиљу над женама, може се рећи да је жена изложена далеко већем ризику напада мужа, партнера или блиских познаника, него од непознатих особа. Једнако је у свету и у нашој земљи.“
Коментар: Нетачна статистика. Примера ради, може се узети статистика из Аустралије: http://crimetool.bocsar.nsw.gov.au/bocsar/
На приказаном графикoну, једине упоредиве криве су жута и плава. Из њих се јасно види да је број напада ван куће увек 30-50% већи неко код куће.
Цитати из ових “образовних пакета”:
стр 346: “Како извести француски пољубац?
Француски пољубац је најчешће познат из филмова. Он је најчешће романтичне природе, тајновит и загонетан, дуго траје, страствен је и снажан. Особа која љуби дотиче језик друге особе, оне која је пољубљена. Надражује усне, уста и језик, три области које су врло осетљиве на додир и пружа осећање пријатности и узбуђења. Да ли ће друга особа одговорити на исти начин – то се никад не зна. „Прави француски пољубац“ може да буде само ако га обе особе желе. На неки начин, он може отићи и у историју, јер су данас пољупци ослобођени „правила“ , заљубљене особе се љубе по својој жељи и како им је пријатно.”
стр. 347: “Да ли је мастурбација штетна?
Не. Мастурбација је нормална појава и нема никакве везе са постојањем било каквог физичког или менталног поремећаја или болести. Самозадовољавање или мастурбација је сексуална стимулација, најчешће сопствених гениталија, све до постизања оргазма. Најчешће се изводи ручно, но и други типови телесног додира нису искључени, као ни употреба предмета. Начини истраживања себе, свог тела и своје сексуалности су неисцрпни. Девојчице и дечаци први пут мастурбирају као тинејџерке и тинејџери.”
стр. 348: “Пољубила сам се са другарицом неколико пута, то ме јако узбуди, да ли сам лезбејка?
Прати своја осећања и потребе, немој да их се плашиш или стидиш, заљубљеност и љубав су драгоцена осећања. А што се тиче пољупца, сексуални идентитет сваког од нас је сложенији од пољупца. (Погледај у наставку шта све чини твоју сексуалност, од чега ћеш видети да је сексуални идентитет један део.) Не жури, не мора све брзо да има име.
– Младић сам, свиђа ми се друг из одељења.
Прати своја осећања и потребе, немој да их се плашиш или стидиш, заљубљеност и љубав су драгоцена осећања. Шта би ти на ово исто питање одговорио твом „стрејт“ другу који ти се повери да му се свиђа другарица из одељења? То су иста осећања”
стр. 355:
“Божа је завукао руку испод Тинине блузе, почео да откопчава и скида брусхалтер. Њој су били пријатни додири, мажење и љубљење. Уживала је у тој страсти и топлини. Тек кад је почео да завлачи руку у њене гаћице, осетила је непријатност, хтела је да га прекине. Отворила је очи и видела изнад себе Божу, свог узбуђеног и ван себе од страсти.”
стр. 367:
„Пре рођења – селекција пола, савремене технологије омогућавају да се пол детета сазна у релативно раној фази. Неретко се дешава да се доноси одлука о прекиду трудноће уколико се ради о женском фетусу.“
Стр. 367: „Пол подразумева биолошке и физиолошке карактеристике које дефинишу жену и мушкарца, док род подразумева друштвено конструисане улоге, и користи се да опишу карактеристике, улоге и одговорности жена и мушкараца, дечака и девојчица, које су друштвено конструисане.“
Слике, као пољубац две особе истог пола и давање букета мушкарца мушкарцу, као и опис су на 348 страници, везане за опис часа о сексуалном насиљу из биологије.
Негде да се, између осталих, помиње и свештено лице као потенцијални учинилац сексуалног насиља. Веронаука и учење Цркве је трн у оку онима који ово интегришу у образовање, значи могу се очекивати даљи напади….
Примере и слике из ових „ОБРАЗОВНИХ ПАКЕТА“ можете преузети ОВДЕ:
Професор Слободан Антонић је написао текст поводом скандалозног такозваног „Образовног пакета“ који је Министарство просвете наложило СВИМ школама и вртићима у Србији да се мора применити унутар постојећег наставног програма. Текст под насловом “Постизборна ЛГБТ инклузија” објављен је на порталу Фонд стратешке културе и може се прочитати на следећем линку:
Нема коментара:
Постави коментар