среда, 17. јануар 2018.

ЖИВИ ЗИД ПОКРЕЋЕ ЗДРУЖЕНУ КРИВИЧНУ ПРИЈАВУ ПРОТИВ РФ ПИО| РФ ПИО крши устав и др. законе и без судског решења преноси средства извршитељима


ПОЗИВАМО СВЕ ОШТЕЋЕНЕ ПЕНЗИОНЕРЕ КОЈИМА ЈЕ РФ ПИО ПРОТИВУСТАВНО А БЕЗ СУДСКОГ РЕШЕЊА. СРЕДСТВА ПРЕНЕО ЈАВНОМ ИЗВРШИТЕЉУ НА ОСНОВУ НЕКЕ "ВЕРОДОСТОЈНЕ ИСПРАВЕ" А БЕЗ СУДСКОГ НАЛОГА ДА НАМ СЕ ЈАВЕ И ПРИДРУЖЕ У КРИВИЧНОЈ ТУЖБИ У КОЈОЈ ЋЕМО ТРАЖИТИ ОБЕШТЕЋЕЊЕ СВИХ ПЕНЗИОНЕРА
РФ ПИО нема право располагања над личним средствима осигураника и корисника права из ПИО, односно нема право да њихова лична средства преноси на рачуне других лица (извршитеља, предузетника) нити било кога другог, нарочито на то нема право без правноснажне извршне судске пресуде и без сагласности пензионера као корисника права и повериоца РФ ПИО.

ЈАВИТЕ СЕ ПРИ НАШИМ КАНЦЕЛАРИЈАМА ДОНЕСИТЕ ДОКУМЕНТАЦИЈУ И ПРИДРУЖИТЕ НАМ СЕ У ТУЖБИ

попуните формулар на линку : 
http://sound.playernest.com/form/form.html


Јавите нам се на маил : jakasrbija.info@gmail.com 

ИЛИ НАС ПОЗОВИТЕ И ДОЂИТЕ КОД НАС :
Они потпуно заобилазе одредбе Устава - РФ ПИО мора да има правноснажну извршну судску пресуду или сагласност пензионера, на основу којих сме и може да преноси средства на рачуне других лица - пензију грађана.

РФ ПИО нема право располагања над пензијама. РФ ПИО је државни управни орган са задатком да утврђује и исплаћује пензије и надокнаде из пензијског и инвалидског осигурања. Он је правно лице овлашћено да сакупља доприносе обавезног социјалног осигурања у складу са правима и обавезама утврђеним важећим прописима.
РФ ПИО нема право располагања над личним средствима осигураника и корисника права из ПИО, односно нема право да њихова лична средства преноси на рачуне других лица (извршитеља, предузетника) нити било кога другог, нарочито на то нема право без правноснажне извршне судске пресуде и без сагласности пензионера као корисника права и повериоца РФ ПИО.
Законом о ПИО права из пензијског и инвалидског осигурања су уређена као неотуђива, лична материјална права. Према члану 6 Закона, права из пензијског и инвалидског осигурања су лична права која се не могу пренети на другога. Према правној теорији, лична права су грађанска права која се ужем смислу одређују као негативне слободе, имунитети од државне власти, односно слободе од злоупотреба државне власти.
Даље, чланом 109 Закона о ПИО утврђено је да је Фонд дужан да корисницима исплаћује износе који им припадају у месту њиховог пребивалишта, а релевантни члан 110. Закона не садржи одредбе на основу којих се пензије могу ограничавати или укидати због дуга према комуналним предузећима, што потврђује и пресуда Врховног суда Србије од 15.11.2005. где се изричито констатује да се признато право појединца на пензију може укинути или ограничити једино на основу члана 110 Закона о ПИО,
Овај став Врховног суда Србије прихватио је и Суд за људска права који у пресуди Грудић в. Србије из 2008 ("Сл. гласник РС", бр. 43/12) потврђује да је право на пензију стечено право и законски се не може опозвати или обуставити (пар. 56) изузев у случајевима предвиђеним чланом 110 Закона. Суд у тачки 77 пресуде по овој представнци сматра да "постојећа стечена права на пензију представљају имовину, а мешање у мирно уживање законом стечене имовине није допуштено".
У том смислу, поступање РФ ПИО залази и у домен кривичног права у смислу кривичних дела против слобода и права човека и грађанина из чланова 135. и 137. против имовине из члана 203. против службене дужности из члана 359, 361, 362 и 364. против права по основу рада из члана 163. (повреда права по основу рада и права из социјалног осигурања), али из члана 308 - напад на уставно уређење а у смислу чланова 1, 69 и 70 Устава Србије.
Према Препоруци о извршењу Савета Европе и европској правној пракси, извршења се спроводе за новчана потраживања која су неоспорена: потраживање је неоспорено само ако се дужник изричито сагласио са њим на основу признања или поравнања у судском поступку. Тек тада и само тада, суд потраживање проглашава извршним и шаље подносиоцу извршни документ у сврху спровођења извршења.
Поред Устава, Закона о ПИО (чланови 6, 109 и 110), повређен је чак и (неуставни) Закон о извршењу и обезбеђењу чијим је чланом 147. утврђено да су од извршења изузета примања по основу инвалидског осигурања. Најзад, ни Уставом Србије (члан 91. став2), ни Законом о комуналним делатности нису предвиђена средства принуде при наплати јавних даџбина, већ је утврђен општи принцип према коме грађани намирују своје обавезе према јавним предузећима, а то је - њихова економска моћ. Устав, дакле, јасно штити грађане од било каквих потраживања све док немају месечни приход довољан за достојан живот: грађанин који нема такав приход, правном снагом Устава није дужан да плаћа било каква фискална или парафискална задужења.
Запленом имовине лице се доводи у немогуће животне услове до те мере довољно озбиљне,да потпада у оквире чланова 23 став 1 (заштита људског достојанства), члана 24 став 1 (право на живот) и члана 25 (неповредивост психичког и физичког интегритета) Устава Србије: грађанин коме се одузму средства за храну и лекове и остале животне потребе је, сасвим слободно се може рећи, изложен покушају убиства, односно тешком и апсолутном кршењу Устава и његових људских права.
Константан осећај забринутости и страха, немир и стална напетост,имају за последицу погоршање здравственог стања лица.

Скупштине градова прекорачиле су границе својих овлашћења и више него озбиљно зашли у домен кривичног права. Такође, крајње је време да се неко позабави питањем самог постојања "Инфостан технологије" (чија провизија износи 9%) и тзв. “Обједињене наплате” која нигде у уређеним земљама не постоји, обзиром да се "везана" наплата сматра забрањеним обликом пословања јер се на тај начин остварује повећана а незаконита добит. Најзад, то забрањује и Закон о заштити потрошача. Скандалозни и геноцидни Закон о извршењу и обезбеђењу тренутно се примењује на грађанима Србије. Постављен тако, као да је хијерархијски највиши чак виши и од највишег правног акта Републике Србије- УСТАВА.

 RF PIO, dakle, nema pravnosnažnu izvršnu sudsku presudu na osnovu koje je mogao da mu oduzima penziju.
U telefonskom razgovoru sa nadležnima iz filijale Fonda PIO na Novom Beogradu (br. tel. 2017-479 i 2017- 130) na moje pitanje: Odakle Fond PIO crpi pravo raspolaganja nad pravima iz PIO, dobila sam odgovor da su "takvo naređenje dobili od države i to bez ikakve pisane odluke".
Na moju konstataciju da nikakva "država" nije mogla da im da takvo naređenje, već državna administracija, odnosno državni činovnici čije su dužnosti opisane zakonom, a delovanje ograničeno Ustavom, nisam dobila nikakav odgovor.
Naime, ovde se radi o sledećem: RF PIO nema pravo raspolaganja nad penzijama. RF PIO je državni upravni organ sa zadatkom da utvrđuje i isplaćuje penzije i nadoknade iz penzijskog i invalidskog osiguranja. On je pravno lice ovlašćeno da sakuplja doprinose obaveznog socijalnog osiguranja u skladu sa pravima i obavezama utvrđenim važećim propisima.
RF PIO nema pravo raspolaganja nad ličnim sredstvima osiguranika i korisnika prava iz PIO, odnosno nema pravo da njihova lična sredstva prenosi na račune drugih lica (izvršitelja, preduzetnika) niti bilo koga drugog, a naročito na to nema pravo bez pravnosnažne izvršne sudske presude i bez saglasnosti penzionera kao korisnika prava i poverioca RF PIO.
Zakonom o PIO prava iz penzijskog i invalidskog osiguranja su uređena kao neotuđiva, lična materijalna prava. Prema članu 6 Zakona, prava iz penzijskog i invalidskog osiguranja su lična prava koja se ne mogu preneti na drugoga.
Prema pravnoj teoriji, lična prava su građanska prava koja se užem smislu određuju kao negativne slobode, imuniteti od državne vlasti, odnosno slobode od zloupotreba državne vlasti.
Dalje, članom 109 Zakona o PIO utvrđeno je da je Fond dužan da korisnicima isplaćuje iznose koji im pripadaju u mestu njihovog prebivališta, a relevantni član 110 Zakona ne sadrži odredbe na osnovu kojih se penzije mogu ograničavati ili ukidati zbog duga prema komunalnim preduzećima, što potvrđuje i presuda Vrhovnog suda Srbije od 15.11.2005. gde se izričito konstatuje da se priznato pravo pojedinca na penziju može ukinuti ili ograničitijedino na osnovu člana 110 Zakona o PIO, što ovde nije slučaj.
Ovaj stav Vrhovnog suda Srbije prihvatio je i Sud za ljudska prava koji u presudi Grudić v. Srbije iz 2008 ("Sl. glasnik RS", br. 43/12) potvrđuje da je pravo na penziju stečeno pravoi zakonski se ne može opozvati ili obustaviti (par. 56) izuzev u slučajevima predviđenim članom 110 Zakona. Sud u tački 77 presude po ovoj predstavnci smatra da "postojeća stečena prava na penziju predstavljaju imovinu, a mešanje u mirno uživanje zakonom stečene imovine nije dopušteno".
U tom smislu, postupanje RF PIO zalazi i u domen krivičnog prava u smislu krivičnih dela protiv sloboda i prava čoveka i građanina iz članova 135 i 137; protiv imovine iz člana 203; protiv službene dužnosti iz člana 359, 361, 362 i 364; protiv prava po osnovu rada iz člana 163 (povreda prava po osnovu rada i prava iz socijalnog osiguranja), ali iz člana 308– napad na ustavno uređenje a u smislu članova 1, 69 i 70 Ustava Srbije.
Prema Preporuci o izvršenju Saveta Evrope i evropskoj pravnoj praksi, izvršenja se sprovode za novčana potraživanja koja su neosporena;
Potraživanje je neosporeno samo ako se dužnik izričito saglasio sa njim na osnovu priznanja ili poravnanja u sudskom postupku. Tek tada i samo tada, sud potraživanje proglašava izvršnim i šalje podnosiocu izvršni dokument u svrhu sprovođenja izvršenja.
Pored Ustava, Zakona o PIO (članovi 6, 109 i 110), povređen je čak i (neustavni) Zakon o izvršenju i obezbeđenju čijim je članom 147 utvrđeno da su od izvršenja izuzeta primanja po osnovu invalidskog osiguranja.
Moj otac je bio invalidski penzioner. Najzad, ni Ustavom Srbije (član 91 stav2), ni Zakonom o komunalnim delatnosti nisu predviđena sredstva prinude pri naplati javnih dadžbina, već je utvrđen opšti princip prema kome građani namiruju svoje obaveze prema javnim preduzećima, a to je – njihova ekonomska moć.

Ustav, dakle, jasno štiti građane od bilo kakvih potraživanja sve dok nemaju mesečni prihod dovoljan za dostojan život: građanin koji nema takav prihod, pravnom snagom Ustava nije dužan da plaća bilo kakva fiskalna ili parafiskalna zaduženja.
Tokom perioda od dve godine, koliko je trajala zaplena penzije, moj otac i ja smo bili dovedeni u nemogućnost podmirenja osnovnih životnih potreba (hrana, lekovi, sredstva za higijenu …), u nemogućnost podmirenja ostalih životnih potreba (električna energija, troškovi PTT usluga, pribavljanje novih ličnih dokumenata kao što su lična karta i zdravstvena knjižica, neophodnih popravki u stanu, čime se dovode u opasnost i komšije – zbog poplave, na primer).
Sveukupno, dovedeni smo u nemoguće životne uslove do mere dovoljno ozbiljne, da potpada u okvire članova 23 stav 1 (zaštita ljudskog dostojanstva), člana 24 stav 1 (pravo na život) i člana 25 (nepovredivost psihičkog i fizičkog integriteta) Ustava Srbije: građanin kome se oduzmu sredstva za hranu i lekove i ostale životne potrebe je, sasvim slobodno se može reći, izložen pokušaju ubistva, odnosno teškom i apsolutnom kršenju Ustava i njegovih ljudskih prava.
Konstantan osećaj zabrinutosti i straha, nemir i stalna napetost, imali su za posledicu pogoršanje zdravstvenog stanja mog oca i, najzad, njegovu smrt. Od posledica moždanog udara je umro. Umro je sa zaplenjenom penzijom.
Možda to nikada neću moći da dokažem, ali umro je zbog jakog uznemirenja i opravdanog straha (svakog 10-og i 25-og u mesecu da li će primiti i tu mizernu penziju ili će mu izvršitelji uzeti i to) što ga je potpuno iscrpljivalo, pogoršalo njegovo zdravstveno stanje i na kraju dovelo do njegove smrti.
Za sahranu nisam imala novca. RF PIO pokriva samo deo pogrebnih troškova. U JKP "Pogrebne usluge" mi je rečeno da se obratim Centru za socijalni rad i da oni moraju da mi pomognu.
Centar za socijalni rad me je odbio. U takvim okolnostima, praksa JP "Pogrebne usluge" je da porodicu preminulog potpuno isključuje iz bilo kakvog odlučivanja u vezi sahrane, pa je tako zbog nedostatka iznosa od oko 35.000,00 dinara, moj otac (iako bi mu po mestu stanovanja pripadalo mesto sahrane na Novom bežanijskom groblju) sahranjen na grupnom(!?) groblju Orlovača, oko 20 km daleko od mesta stanovanja njegove porodice; bez obavljene identifikacije; nemam pravo da posedujem ikakvu dokumentaciju o mestu i načinu sahrane; nije mi čak dozvoljeno ni njegovu odeću da mu odnesem, već je sahranjen – u vreći!?
Na kraju, želim da posebno naglasim sledeće: skandalozni Zakon o izvršenju i obezbeđenju ne primenjuje se na sve građane Srbije.
Naime, kolektivni ugovori svih državnih organa, javnih i komunalnih preduzeća u sebi sadrže odredbu o "zaštiti zarade" prema kojoj je na zaradama zaposlenih u ovim institucijama dozvoljena prinudna naplata, ali samo uz vođenje sudskog postupka i pravnosnažnu sudsku odluku, samo uz njihovu saglasnost i samo do 1/3 njihove zarade.

Skupština grada prekoračila je granice svojih ovlašćenja i više nego ozbiljno zašla u domen krivičnog prava. Takođe, krajnje je vreme da se neko pozabavi pitanjem samog postojanja "Infostan tehnologije"  (čija provizijaiznosi 9%) i tzv. objedinjene naplate koja nigde u uređenim zemljama ne postoji, obzirom da se "vezana" naplata smatra zabranjenim oblikom poslovanja jer se na taj način ostvaruje povećana a nezakonita dobit. Najzad, to zabranjuje i Zakon o zaštiti potrošača.

Народна јака Србија предала иницијативу свим Српским и Руским институцијама за увођење ДВОЈНОГ ДРЖАВЉАНСТВА



Народна јака Србија носилац ове иницијативе исту је поднела свим наведеним институцијама у документуу циљу признавања права на двојно држављанство грађанима Србије и Русије.Правни основ за ову иницијативу је Устав републике Србије и закон о држављанству Републике Србије. У овом тренутку не постоји никакав споразум који би регулисао питање двојног држављанства између Руске Федерације и Републике Србије.
Србију и Русију кроз векове вежу историјске , верске , економске прилике. Међусобно сматрање Словенском браћом траје од настајање и једног и другог народа.
Могућност двојног држављанства отвара нове прилике како у региону, тако и у глобалној политици на Балкану у перспективи међу ове две земље





понедељак, 15. јануар 2018.

ЖИВИ ЗИД ПОКРЕЋЕ ЗДРУЖЕНУ КРИВИЧНУ ПРИЈАВУ ПРОТИВ РФ ПИО| РФ ПИО крши устав и др. законе и без судског решења преноси средства извршитељима | ПОЗИВАМО СВЕ ОШТЕЋЕНЕ ПЕНЗИОНЕРЕ ДА НАМ СЕ ЈАВЕ

РФ ПИО крши устав и др. законе и без судског решења преноси средства Јавним извршитељима




ПОЗИВАМО СВЕ ОШТЕЋЕНЕ ПЕНЗИОНЕРЕ КОЈИМА ЈЕ РФ ПИО ПРОТИВУСТАВНО А БЕЗ СУДСКОГ РЕШЕЊА. СРЕДСТВА ПРЕНЕО ЈАВНОМ ИЗВРШИТЕЉУ НА ОСНОВУ НЕКЕ "ВЕРОДОСТОЈНЕ ИСПРАВЕ" А БЕЗ СУДСКОГ НАЛОГА ДА НАМ СЕ ЈАВЕ И ПРИДРУЖЕ У КРИВИЧНОЈ ТУЖБИ У КОЈОЈ ЋЕМО ТРАЖИТИ ОБЕШТЕЋЕЊЕ СВИХ ПЕНЗИОНЕРА
РФ ПИО нема право располагања над личним средствима осигураника и корисника права из ПИО, односно нема право да њихова лична средства преноси на рачуне других лица (извршитеља, предузетника) нити било кога другог, нарочито на то нема право без правноснажне извршне судске пресуде и без сагласности пензионера као корисника права и повериоца РФ ПИО.

ЈАВИТЕ СЕ ПРИ НАШИМ КАНЦЕЛАРИЈАМА ДОНЕСИТЕ ДОКУМЕНТАЦИЈУ И ПРИДРУЖИТЕ НАМ СЕ У ТУЖБИ

попуните формулар на линку : 
http://sound.playernest.com/form/form.html



Јавите нам се на маил : jakasrbija.info@gmail.com 

ИЛИ НАС ПОЗОВИТЕ И ДОЂИТЕ КОД НАС :

БЕОГРАД - Булевар деспота Стефана 195 бр. тел.: 069-110 888 1
Они потпуно заобилазе одредбе Устава - РФ ПИО мора да има правноснажну извршну судску пресуду или сагласност пензионера, на основу којих сме и може да преноси средства на рачуне других лица - пензију грађана.

РФ ПИО нема право располагања над пензијама. РФ ПИО је државни управни орган са задатком да утврђује и исплаћује пензије и надокнаде из пензијског и инвалидског осигурања. Он је правно лице овлашћено да сакупља доприносе обавезног социјалног осигурања у складу са правима и обавезама утврђеним важећим прописима.
РФ ПИО нема право располагања над личним средствима осигураника и корисника права из ПИО, односно нема право да њихова лична средства преноси на рачуне других лица (извршитеља, предузетника) нити било кога другог, нарочито на то нема право без правноснажне извршне судске пресуде и без сагласности пензионера као корисника права и повериоца РФ ПИО.
Законом о ПИО права из пензијског и инвалидског осигурања су уређена као неотуђива, лична материјална права. Према члану 6 Закона, права из пензијског и инвалидског осигурања су лична права која се не могу пренети на другога. Према правној теорији, лична права су грађанска права која се ужем смислу одређују као негативне слободе, имунитети од државне власти, односно слободе од злоупотреба државне власти.
Даље, чланом 109 Закона о ПИО утврђено је да је Фонд дужан да корисницима исплаћује износе који им припадају у месту њиховог пребивалишта, а релевантни члан 110. Закона не садржи одредбе на основу којих се пензије могу ограничавати или укидати због дуга према комуналним предузећима, што потврђује и пресуда Врховног суда Србије од 15.11.2005. где се изричито констатује да се признато право појединца на пензију може укинути или ограничити једино на основу члана 110 Закона о ПИО,
Овај став Врховног суда Србије прихватио је и Суд за људска права који у пресуди Грудић в. Србије из 2008 ("Сл. гласник РС", бр. 43/12) потврђује да је право на пензију стечено право и законски се не може опозвати или обуставити (пар. 56) изузев у случајевима предвиђеним чланом 110 Закона. Суд у тачки 77 пресуде по овој представнци сматра да "постојећа стечена права на пензију представљају имовину, а мешање у мирно уживање законом стечене имовине није допуштено".
У том смислу, поступање РФ ПИО залази и у домен кривичног права у смислу кривичних дела против слобода и права човека и грађанина из чланова 135. и 137. против имовине из члана 203. против службене дужности из члана 359, 361, 362 и 364. против права по основу рада из члана 163. (повреда права по основу рада и права из социјалног осигурања), али из члана 308 - напад на уставно уређење а у смислу чланова 1, 69 и 70 Устава Србије.
Према Препоруци о извршењу Савета Европе и европској правној пракси, извршења се спроводе за новчана потраживања која су неоспорена: потраживање је неоспорено само ако се дужник изричито сагласио са њим на основу признања или поравнања у судском поступку. Тек тада и само тада, суд потраживање проглашава извршним и шаље подносиоцу извршни документ у сврху спровођења извршења.
Поред Устава, Закона о ПИО (чланови 6, 109 и 110), повређен је чак и (неуставни) Закон о извршењу и обезбеђењу чијим је чланом 147. утврђено да су од извршења изузета примања по основу инвалидског осигурања. Најзад, ни Уставом Србије (члан 91. став2), ни Законом о комуналним делатности нису предвиђена средства принуде при наплати јавних даџбина, већ је утврђен општи принцип према коме грађани намирују своје обавезе према јавним предузећима, а то је - њихова економска моћ. Устав, дакле, јасно штити грађане од било каквих потраживања све док немају месечни приход довољан за достојан живот: грађанин који нема такав приход, правном снагом Устава није дужан да плаћа било каква фискална или парафискална задужења.
Запленом имовине лице се доводи у немогуће животне услове до те мере довољно озбиљне,да потпада у оквире чланова 23 став 1 (заштита људског достојанства), члана 24 став 1 (право на живот) и члана 25 (неповредивост психичког и физичког интегритета) Устава Србије: грађанин коме се одузму средства за храну и лекове и остале животне потребе је, сасвим слободно се може рећи, изложен покушају убиства, односно тешком и апсолутном кршењу Устава и његових људских права.
Константан осећај забринутости и страха, немир и стална напетост,имају за последицу погоршање здравственог стања лица.

Скупштине градова прекорачиле су границе својих овлашћења и више него озбиљно зашли у домен кривичног права. Такође, крајње је време да се неко позабави питањем самог постојања "Инфостан технологије" (чија провизија износи 9%) и тзв. “Обједињене наплате” која нигде у уређеним земљама не постоји, обзиром да се "везана" наплата сматра забрањеним обликом пословања јер се на тај начин остварује повећана а незаконита добит. Најзад, то забрањује и Закон о заштити потрошача. Скандалозни и геноцидни Закон о извршењу и обезбеђењу тренутно се примењује на грађанима Србије. Постављен тако, као да је хијерархијски највиши чак виши и од највишег правног акта Републике Србије- УСТАВА.

 RF PIO, dakle, nema pravnosnažnu izvršnu sudsku presudu na osnovu koje je mogao da mu oduzima penziju.
U telefonskom razgovoru sa nadležnima iz filijale Fonda PIO na Novom Beogradu (br. tel. 2017-479 i 2017- 130) na moje pitanje: Odakle Fond PIO crpi pravo raspolaganja nad pravima iz PIO, dobila sam odgovor da su "takvo naređenje dobili od države i to bez ikakve pisane odluke".
Na moju konstataciju da nikakva "država" nije mogla da im da takvo naređenje, već državna administracija, odnosno državni činovnici čije su dužnosti opisane zakonom, a delovanje ograničeno Ustavom, nisam dobila nikakav odgovor.
Naime, ovde se radi o sledećem: RF PIO nema pravo raspolaganja nad penzijama. RF PIO je državni upravni organ sa zadatkom da utvrđuje i isplaćuje penzije i nadoknade iz penzijskog i invalidskog osiguranja. On je pravno lice ovlašćeno da sakuplja doprinose obaveznog socijalnog osiguranja u skladu sa pravima i obavezama utvrđenim važećim propisima.
RF PIO nema pravo raspolaganja nad ličnim sredstvima osiguranika i korisnika prava iz PIO, odnosno nema pravo da njihova lična sredstva prenosi na račune drugih lica (izvršitelja, preduzetnika) niti bilo koga drugog, a naročito na to nema pravo bez pravnosnažne izvršne sudske presude i bez saglasnosti penzionera kao korisnika prava i poverioca RF PIO.
Zakonom o PIO prava iz penzijskog i invalidskog osiguranja su uređena kao neotuđiva, lična materijalna prava. Prema članu 6 Zakona, prava iz penzijskog i invalidskog osiguranja su lična prava koja se ne mogu preneti na drugoga.
Prema pravnoj teoriji, lična prava su građanska prava koja se užem smislu određuju kao negativne slobode, imuniteti od državne vlasti, odnosno slobode od zloupotreba državne vlasti.
Dalje, članom 109 Zakona o PIO utvrđeno je da je Fond dužan da korisnicima isplaćuje iznose koji im pripadaju u mestu njihovog prebivališta, a relevantni član 110 Zakona ne sadrži odredbe na osnovu kojih se penzije mogu ograničavati ili ukidati zbog duga prema komunalnim preduzećima, što potvrđuje i presuda Vrhovnog suda Srbije od 15.11.2005. gde se izričito konstatuje da se priznato pravo pojedinca na penziju može ukinuti ili ograničitijedino na osnovu člana 110 Zakona o PIO, što ovde nije slučaj.
Ovaj stav Vrhovnog suda Srbije prihvatio je i Sud za ljudska prava koji u presudi Grudić v. Srbije iz 2008 ("Sl. glasnik RS", br. 43/12) potvrđuje da je pravo na penziju stečeno pravoi zakonski se ne može opozvati ili obustaviti (par. 56) izuzev u slučajevima predviđenim članom 110 Zakona. Sud u tački 77 presude po ovoj predstavnci smatra da "postojeća stečena prava na penziju predstavljaju imovinu, a mešanje u mirno uživanje zakonom stečene imovine nije dopušteno".
U tom smislu, postupanje RF PIO zalazi i u domen krivičnog prava u smislu krivičnih dela protiv sloboda i prava čoveka i građanina iz članova 135 i 137; protiv imovine iz člana 203; protiv službene dužnosti iz člana 359, 361, 362 i 364; protiv prava po osnovu rada iz člana 163 (povreda prava po osnovu rada i prava iz socijalnog osiguranja), ali iz člana 308– napad na ustavno uređenje a u smislu članova 1, 69 i 70 Ustava Srbije.
Prema Preporuci o izvršenju Saveta Evrope i evropskoj pravnoj praksi, izvršenja se sprovode za novčana potraživanja koja su neosporena;
Potraživanje je neosporeno samo ako se dužnik izričito saglasio sa njim na osnovu priznanja ili poravnanja u sudskom postupku. Tek tada i samo tada, sud potraživanje proglašava izvršnim i šalje podnosiocu izvršni dokument u svrhu sprovođenja izvršenja.
Pored Ustava, Zakona o PIO (članovi 6, 109 i 110), povređen je čak i (neustavni) Zakon o izvršenju i obezbeđenju čijim je članom 147 utvrđeno da su od izvršenja izuzeta primanja po osnovu invalidskog osiguranja.
Moj otac je bio invalidski penzioner. Najzad, ni Ustavom Srbije (član 91 stav2), ni Zakonom o komunalnim delatnosti nisu predviđena sredstva prinude pri naplati javnih dadžbina, već je utvrđen opšti princip prema kome građani namiruju svoje obaveze prema javnim preduzećima, a to je – njihova ekonomska moć.

Ustav, dakle, jasno štiti građane od bilo kakvih potraživanja sve dok nemaju mesečni prihod dovoljan za dostojan život: građanin koji nema takav prihod, pravnom snagom Ustava nije dužan da plaća bilo kakva fiskalna ili parafiskalna zaduženja.
Tokom perioda od dve godine, koliko je trajala zaplena penzije, moj otac i ja smo bili dovedeni u nemogućnost podmirenja osnovnih životnih potreba (hrana, lekovi, sredstva za higijenu …), u nemogućnost podmirenja ostalih životnih potreba (električna energija, troškovi PTT usluga, pribavljanje novih ličnih dokumenata kao što su lična karta i zdravstvena knjižica, neophodnih popravki u stanu, čime se dovode u opasnost i komšije – zbog poplave, na primer).
Sveukupno, dovedeni smo u nemoguće životne uslove do mere dovoljno ozbiljne, da potpada u okvire članova 23 stav 1 (zaštita ljudskog dostojanstva), člana 24 stav 1 (pravo na život) i člana 25 (nepovredivost psihičkog i fizičkog integriteta) Ustava Srbije: građanin kome se oduzmu sredstva za hranu i lekove i ostale životne potrebe je, sasvim slobodno se može reći, izložen pokušaju ubistva, odnosno teškom i apsolutnom kršenju Ustava i njegovih ljudskih prava.
Konstantan osećaj zabrinutosti i straha, nemir i stalna napetost, imali su za posledicu pogoršanje zdravstvenog stanja mog oca i, najzad, njegovu smrt. Od posledica moždanog udara je umro. Umro je sa zaplenjenom penzijom.
Možda to nikada neću moći da dokažem, ali umro je zbog jakog uznemirenja i opravdanog straha (svakog 10-og i 25-og u mesecu da li će primiti i tu mizernu penziju ili će mu izvršitelji uzeti i to) što ga je potpuno iscrpljivalo, pogoršalo njegovo zdravstveno stanje i na kraju dovelo do njegove smrti.
Za sahranu nisam imala novca. RF PIO pokriva samo deo pogrebnih troškova. U JKP "Pogrebne usluge" mi je rečeno da se obratim Centru za socijalni rad i da oni moraju da mi pomognu.
Centar za socijalni rad me je odbio. U takvim okolnostima, praksa JP "Pogrebne usluge" je da porodicu preminulog potpuno isključuje iz bilo kakvog odlučivanja u vezi sahrane, pa je tako zbog nedostatka iznosa od oko 35.000,00 dinara, moj otac (iako bi mu po mestu stanovanja pripadalo mesto sahrane na Novom bežanijskom groblju) sahranjen na grupnom(!?) groblju Orlovača, oko 20 km daleko od mesta stanovanja njegove porodice; bez obavljene identifikacije; nemam pravo da posedujem ikakvu dokumentaciju o mestu i načinu sahrane; nije mi čak dozvoljeno ni njegovu odeću da mu odnesem, već je sahranjen – u vreći!?
Na kraju, želim da posebno naglasim sledeće: skandalozni Zakon o izvršenju i obezbeđenju ne primenjuje se na sve građane Srbije.
Naime, kolektivni ugovori svih državnih organa, javnih i komunalnih preduzeća u sebi sadrže odredbu o "zaštiti zarade" prema kojoj je na zaradama zaposlenih u ovim institucijama dozvoljena prinudna naplata, ali samo uz vođenje sudskog postupka i pravnosnažnu sudsku odluku, samo uz njihovu saglasnost i samo do 1/3 njihove zarade.

Skupština grada prekoračila je granice svojih ovlašćenja i više nego ozbiljno zašla u domen krivičnog prava. Takođe, krajnje je vreme da se neko pozabavi pitanjem samog postojanja "Infostan tehnologije"  (čija provizijaiznosi 9%) i tzv. objedinjene naplate koja nigde u uređenim zemljama ne postoji, obzirom da se "vezana" naplata smatra zabranjenim oblikom poslovanja jer se na taj način ostvaruje povećana a nezakonita dobit. Najzad, to zabranjuje i Zakon o zaštiti potrošača.


ЖИВИ ЗИД- НУДИ ГРАЂАНИМА ИЗБОРНУ ЛИСТУ ДА ПОСТАНУ ОДБОРНИЦИ НА БЕОГРАДСКИМ ИЗБОРИМА

▂▃★🔴ПОСТАНИ НАРОДНИ ОДБОРНИК ЖИВОГ ЗИДА🔴★▃▂
🔵🔴ЈЕДИНА ПРАВА НАРОДНА СТРАНКА КОЈА ДАЈЕ МОГУЋНОСТ ГРАЂАНИМА ДА БУДУ БИРАНИ НА ИЗБОРИМА 🔴★ 🔵
УЈЕДНО КОНТРОЛИШИ ИЗБОРЕ на бирачким местима помозите да сачувамо гласове од КРАЂЕ ВЛАСТОДРЖАЦА 
-ПОСТАНИ ОДБОРНИК, КОНТРОЛОР, ПОТПИШИ ИЗБОРНУ ЛИСТУ
УКЉУЧИТЕ СЕ У АКЦИЈУ Живог Зида-Народне Јаке Србије и учествујте у борби за НАШ БЕОГРАД
-НАРОД ТРЕБА ДА ВОДИ ДРЖАВУ, НАРОД ТРЕБА ДА ВОДИ БЕОГРАД-ОД НАРОДНОГ ОТПОРА-ДО ПОБЕДЕ
Попуните упитник на линку: https://www.playernest.com/njs1/

субота, 6. јануар 2018.

ХУМАНИТАРНА АКЦИЈА ЖИВОГ ЗИДА - ЈЕДАНАЕСТОЧЛАНОЈ ПОРОДИЦИ ФИЛИЋ ХИТНО ПОТРЕБНА ПОМОЋ

ХИТНО ЈЕ ПОТРЕБНА ПОМОЋ ПОРОДИЦИ ФИЛИЋ ИЗ КРАГУЈЕВЦА СА ДЕВЕТОРО МАЛЕ ДЕЦЕ У ОГРЕВУ, ХРАНИ И ДОНАЦИЈАМА 
И ако се свих ових година с времена на време неко сетио ове породице и помогао донацијом. Дошао је поново тај тренутак да се јавност организује пред предстојећу зиму и својим чином доброте помогне у храни, пеленама и неком донацијом ко колико може и сматра да је довољно дати да се презими зима у како тако бољим условима него што је
тренутно.

Отац Радојица Филић незапослени Крагујевчанин који само од ове државе тражи СТАЛНИ ПОСАО како би могао да прехрани своју породицу. По струци је конобар а бави се свим и свачим, повременим и привременим пословима каже. Да јсу захваљујући добрим људима успели да прикључе струју али да сад кад је дошла зима, трошкови су се увећали јер су дрва за огрев требала да се купе. Да деца оскудевају у храни, да он и супруга не једу да би деца имала. Кућа није завршена и нема топлотну изолацију па се много више дрва за огрев троши него што би иначе. Док говори о свему отац Радојица наглашава да није навикао да моли али зарад здравља своје деце сада то мора. Он државне структуре моли само за посао, не за паре и социјалну помоћ. Бог ми је дао здравље, помозите ми само да радим а све ћу остало сам - каже Радојица.


Мајка Јасмина Филић незапослена, мајка. Која је од Српске Православне Цркве добила орден као мајка деветоро деце, на питање ко вам помаже каже. Има добрих људи који нас нису заборавили и Држава нам помаже у виду давања социјалног и дечијег додатка додатка за само четворо деце за остале кажу, ДА НЕ ПОДЛЕЖУ ЗАКОНСКОЈ ОБАВЕЗИ ДА СЕ НА ОСНОВУ 5-6-7-8-9 детета може остварити право на дечији додатак.Социјална помоћ је у износу 18ооо дин. а дечији додатак за четворо деце укупно је 10ооо дин. Са тим средствима и оним које Радојица повремено заради ми немамо довољно да прехранимо децу, поготову у зимском периоду. Нисмо за Нову годину имали шта да спремимо за јело а камали да деци створимо пакетиће, што су пакетиће прошле године из ЖИВОГ ЗИДА организовали за моју децу и хвала им на томе. 






ЖИВИ ЗИД НАРОДНЕ ЈАКЕ СРБИЈЕ ПОЗИВА СВЕ ЉУДЕ ДОБРЕ ВОЉЕ ДА СЕ УКЉУЧЕ У АКЦИЈУ ДА САКУПИМО ЗАЈЕДНО ДЕЦИ ОДЕЋУ И ХРАНУ, ДА НАБАВИМО КОЈИ МЕТАР ДРВА, ДА СВАКИМ ДИНАРОМ КОЈИ ЊИМА ЗНАЧИ, ПОМОГНЕМО ДА ПЛАТЕ ОСНОВНЕ ТРОШКОВЕ СТРУЈЕ , ВОДЕ ...ДА МОГУ ДА КУПЕ ПЕЛЕНЕ ЗА ДЕЦУ. И ОСНОВНА СРЕДСТВА ЗА ЖИВОТ.
ДА БУДЕМО ХУМАНИ, ДА ПОМОГНЕМО СВОЈОЈ ДЕЦИ , ДА БИ СУТРА НАШОЈ ДЕЦИ ПОМОГЛИ ДРУГИ


Сви заинтересовани који желе помоћи прехрамбеним производима, гардеробом, пеленама, дрвима или другим артиклима нека нас контактирају на маил | jakasrbija.info@gmail.com
ili na fb stranicu | https://www.facebook.com/ZIVIZIDJAKASRBIJA/
уплате се могу вршити на рачун Народне Јаке Србије
и то уплатницом:

Сви занитересовани који желе да се распитају шта породици недостаје, могу контактирати породицу директно на бројеве
Јасмина Филић 060- 668 1110
Радојица Филић  061/ 26- 05- 240


КРШТЕЊЕ МАЛОГ БОГДАНА 




Све донације- ствари, храна и уплате донације ће бити јавно и транспарентно објављене и биће прослеђене породици Филић, што ћемо документовати. 



           Информативна служба
ЖИВИ ЗИД-НАРОДНА ЈАКА СРБИЈА
    Булевар Деспота Стефана 105
                         Београд



среда, 3. јануар 2018.

Мањине у Србији су само "гости" а не матични народ-Не заборавите да су овде Срби домаћини


       Срби пре свега јесу народ, али нису нација то смо превазишли у свом давном настанку.
Народи немају асимилаторске капацитете, док нације без њих - остају обичне групе ближих или даљих рођака, племена, или нефункционалне прћије попут данашње Србије. 
Нација  (oд lat. nasci, што значи бити рођен) је само етапа у развоју НАРОДА која се манифестује у стварању државе.       Данашњим уставним решењем као и другим потписаним документима у Бриселу, Србија је под старатељством мањина, суседа и сила које нас кредитирају ММФ -ом, Бриселом и Вашингтоном. Политичка коректност и позитивна дискриминација нас Срба довели су дотле, да је нормалном Србину боље бити било каја мањина и живети било где  него у Србији - његовој отаџбини. 
      Срби у својој држави данас заправо немају право нити могућност да било коме диктирају или октроишу било шта. Али, као највећа етничка и матична заједница, ми наравно да имамо право да покрећемо иницијативе за измену политичког и правног система, устава у сваком његовом делу за који се утврди да је на штету Српског народа и Српске државе.
      Данас се у Србији националним мањинама даје веће право на живот, него матичном народу. Данас се Срби понижавају и приморани су да се изјасне као мањине да би оставрили социјалне додатке, уписали децу у школу или на факултете. Данас се Сиријске избеглице асимилирају у нашу државу, дају им се субвенције, уписују децу у наше школе, дају им се држављанства у свеобухватној припреми да се створи још једна национална Сиријска мањина која ће сутра ући у државне институције, изгласавати законе и доносити одлуке у наше име.  
     Оно што би прво и хитно требало урадити, то је - држављанима Србије који нису етнички Срби, понудити ПОТПУНУ РАВНОПРАВНОСТ И ЈЕДНАКОСТ У ПРАВИМА И ОБАВЕЗАМА. Они то (наравно) неће прихватити, али у том случају Срби имају морално и свако друго право да их у институцијама демократски надгласају.
     На тај начин, они би се довели у ситуацију да објашњавају разлоге због којих одбијају да узму равноправност која им се нуди, и веће учешће у изградњи сопствене државе... 
    Шта је то што им у овом тренутку толико одговара у овако нефункционалној и накарадној држави? 
    Па ако се изјасне да ово није њихова држава већ имају неку другу - према њима се и понашати као према странцима који имају право да овде бораве, али као странци имају право да одлучују искључиво о својим личним питањима, приватној имовини и имовини својих породица. У Скупштини и Влади немају шта да траже, исто тако нонсенс је да такви људи буду тужиоци, судије, генерали...
    Али, да би се то постигло, најпре је потребно међу самим Србима постићи сагласност о редоследу потеза које је неопходно учинити, а први је: Изградити Србију и учинити је снажном (јер како год да се окрене - она је једина независна и суверена српска држава), а онда пред међународне факторе постављати питање Срба у "региону", дијаспори, итд.
    Овако, јадни, слаби и безначајни - нити нас ко шта пита, нити се ико брине о нашим интересима. Велике силе су све исте, једни нас нападају а други подржавају, али не због наших добрих или лоших особина, већ због СВОЈИХ тренутних интереса.
ЖИВИ ЗИД - Народна Јака Србија - Народная Сильная Сербия






недеља, 24. децембар 2017.

Потребна нам је твоја подршка и ДОНАЦИЈА у акцији ЖИВИ ЗИД.Сваки твој допринос је велики за нас

Живи зид 
Потребна нам је твоја подршка и помоћ у акцији ЖИВИ ЗИД. Кажи да си са нама и стани уз нас, раме уз раме. Придружи нам се. Буди са нама на путу промене и заштите свих грађана по уставу Србије до коначне победе. Заједно, удружени, можемо све.
Многи су нам својим донацијама помогли до сада. Учествуј и ти и помози. Сваки твој допринос је велики за нас. Охрабри и друге да то учине. За будућност и достојанствену Србију. За добробит свих нас. За боље друштво.
Сваку донацију ћемо јавно објавити као свесрдну помоћ у одбрани народа. 
(обавезно на уплатници назначити да је ДОНАЦИЈА)
Укључи се да победимо.
Живи зид 
 Народна Јака Србија
                           до победе                               

БЕОГРАД    
Булевар Деспота Стефана бр.105   
 Highlights info row imageтел. 011/409-5643                                                     -                         ПИБ- 109484000 . Матични број -2820196 
БАНКА „ INTESA” 
Текући рачун -160-450456-15, 
Девизни рачун – 0054000016759   


                   

                    


Због испуњавања свих законских процедура, уколико желите да дате прилог као правно лице, контактирајте нас на е-маил адресу jakasrbija.info@gmail.com
Или дођите лично код нас 
  
                         Народна Јака Србија                               
                                                               
                                                                          
                                                                              

Списак донатора чија је вредност давања премашила износ једне просечне месечне зараде
ИЗЈАВА ФИЗИЧКОГ ЛИЦА ЗА ПРИЛОГ

Изјављујем да нисам прекорачио/ла максималну вредност давања на годишњем нивоу које се, у смислу одредби члана 10. став 1. Закона о финансирању политичких активности може дати политичким субјектима за финансирање трошкова изборне кампање.
____________________
име и презиме
____________________
адреса
____________________
ЈМБГ
____________________
потпис


Попуњени шаблон нам можете послати на два начина:

1. традиционалном поштом:
2. електронском поштом

Најчитанији пост

ЈАКА СРБИЈА-Српска племићка породица Јакшић “Иван IV Грозни, први Pуски цар,потомaк српске породицe Јакшић”

“Иван IV Грозни, први Pуски цар,потомaк српске светородне породицe Јакшић” Руски форензичари су пре неколико година успели да реконст...